fbpx

Het meest klantvriendelijke bedrijf is wat mij betreft een bedrijf dat een beetje de draak kan steken met zichzelf en dat met humor kan reageren op zijn klanten. Bovendien begrijpt dat bedrijf wat zijn klanten motiveert en hoe hij dat voor het voetlicht kan krijgen.

Het eerste bedrijf dat in mij opkomt, is Coolblue. Die hebben de klantbeleving goed begrepen. Als je iets bij hen hebt besteld, dan krijg je wachttherapie. Een pagina met allerlei dingen die je kunt doen om het wachten op je bestelling te veraangenamen.

Verder zie je ook die blauwe bussen rijden waarop staat: Bus. Klopt. Het klopt overigens niet, want de spreekwoorden luiden: dat klopt als een zwerende vinger of dat sluit als een bus, maar dat geeft niet. De intentie is goed. En: humor! Als ik spreek over waarom ondernemers moeten bloggen, noem ik Coolblue als voorbeeld. En nee, geen aandelen. Wel respect.

Serienavigatie<< Wat mijn beste vriendin zou zeggen – 100 blogs – dag 88Geloof je me? – 100 blogs – dag 90 >>

Pin It on Pinterest