fbpx

zalando bij het vuilHet is sinterklaasavond en ik heb nog drie WOT’s in te halen. Mooie tijd om dat te doen. Deze WOT is naar aanleiding van een foto. Een foto van afval. Een foto van een doos van Zalando.

Zalando presenteert zich als een ziekte

Helaas maar waar: mensen zitten bij de psycholoog waar ze bij iedere nies of scheet van outfit veranderen. En het blijkt nog besmettelijk ook. Zalando heeft nog geen winst gemaakt, begreep ik, maar toch gaan ze door.

Ik snap dat niet. Investeren in dure reclames met hysterisch gegil als de postbode voor de deur staat met een pakje van Zalando. Of bij de dokter met de zogenaamde Zalando-ziekte. De reclames stoten mij meer af dan dat ze mij verleiden om te kopen bij dit merk.

Hendrik-Jan vraagt wat het merk bij mij oproept. Helaas, alleen maar weerstand en afkeer. En waarom? Voornamelijk door de reclame. Ik ben zelfs nog nooit op de website geweest. Dus eigenlijk heb ik geen recht van spreken. En toch doe ik dat. Omdat ik op mijn gevoel kan afgaan. Want gevoel is niet te rationaliseren, gelukkig.

Bij de #WoT schrijven bloggers over een woord (of een foto zoals vandaag). Elke donderdag verschijnt een nieuw woord waarover je kunt bloggen. Deelname is geheel vrijblijvend. Plaats een reactie onder het bericht van Hendrik-Jan waarin je het linkje plaatst naar je blog.

De #WoT is opgezet door Karin Ramaker en daarna door Irene van Putten overgenomen. Vanaf september 2014 houdt Hendrik-Jan de Wit het stokje in zijn hand.

 

Serienavigatie<< #WOT deel 45: herinneringen#WOT deel 47: minimalisme >>

Pin It on Pinterest