fbpx

Hoe ziet een tevreden klant eruit? Nanneke stelt vraag 44 en zet mij aan het denken. Sowieso probeer ik mijn klant natuurlijk meer dan waar voor hun geld te leveren. Dat betekent dat ik waarschijnlijk ‘overdeliver’: je levert veel meer dan waar voor betaald wordt.

En dat klopt. Ik geef graag. Maar dat betekent wel dat mijn klanten tevreden zijn en blij met wat ik voor ze kan doen. Een tevreden klant gaat bij mij met een glimlach weg uit het Skype-gesprek of uit een cursus. Geïnspireerd door de voorbeelden die ik aandraag en de feedback die ik geef op hun verhalen.

Een klant van Focus Websites krijgt altijd waarvoor hij heeft betaald: een website die voldoet aan zijn eisen, binnen het gestelde budget. Natuurlijk probeer ik ook daar extra waarde te leveren door uitleg te geven over de website, zodat de klant zelf zijn website kan bijhouden. Vinden ze fijn.

unsplash-logoFernando Brasil

Serienavigatie<< Mijn grootste wens – 100 blogs – dag 43Wat ik graag zou kunnen – 100 blogs – dag 45 >>

Pin It on Pinterest